We are ready for take off...

21 juli 2019 - Vianen, Nederland

Ja hoor, veel te vroeg wakker natuurlijk!!🙈 Nou ja,  dan heb ik nog even tijd om te denken of we echt niets zijn vergeten. Alles zit keurig in 2 kleine handbagage koffers en twee kleine rugzakjes. Wat heeft een mens eigenlijk nog meer nodig. De terugreis zal moeilijker worden. Maar zover is het voorlopig nog niet.

Klein detail... We moeten eerst nog even wat uurtjes vliegen voor we op de plaats van bestemming zijn. En wie mij en beetje kent, weet dat ik geen grote fan ben van vliegen. Maar goed... die zure appel hoort er nou eenmaal bij.

Lief nichtje Sanne staat hier straks al vroeg voor de deur om ons naar Schiphol te brengen. Dan kan het avontuur echt gaan beginnen. Half 11 gaan we de lucht in. Overstappen in Minneapolis om vanuit daar nog 2 uurtjes te vliegen naar Denver.

America, here we come... We are ready for take off!

Screenshot_20190711-191627_Samsung Internet

1. Ellen:
    21 juli 2019
    Héél veel plezier! Voor je het weet is de vliegreis voorbij en sta je weer in je favoriete vakantieland!
  2. Trees:
    Top 👍
    Goede reis
  3. Kiek:
    21 juli 2019
    Goede reis en geniet met volle teugen, na de vliegreis dan Tink 😄
  4. Jiska:
    21 juli 2019
    Toi toi toi met die nare vliegreis en daarna vooral heel veel plezier!
  5. Josee:
    21 juli 2019
    Een goede reis, en ach dat vliegen komt wel goed. Eindelijk is het zover, geniet maar van de eerste tot de laatste minuut van zo’n prachtige reis.